marți, 13 martie 2012

Eficienta unei pompe submersibile

pompa submersibila” este un cuvant tot mai des rostit pe buzele oamenilor. In viata multor oameni, in functie de activitatile pe care le au, a devenit in dispozitiv mecanic indispensabil. Multora dintre noi ne place sa ne deschidem o afacere, sa fim proprii nostri antreprenori, indiferent ca este vorba despre o activitate industriala sau una agricola. pompa submersibila este utilizata in diverse aplicatii si activitati cum ar fi : forajul, în piscine, în iazuri, în fântâni, sonde È™i în canalizări, in sectorul industrial, in sectorul casnic.  Eu in calitate de client si de utilizator al acestui produs pot afirma faptul ca sunt extrem de multumit de el. Locuiesc in mediul rural si motivul pentru care mi-am montat o astfel de pompa este furnizarea apei casnice. Am fantana in curte si practic ma alimentez  de la aceasta. Initial am avut mari dubii privind achizitionarea si utilizarea unui astfel de produs, dar apoi am zis totusi sa incerc.Am mers pe sintagma “ incercarea moarte n-are”, iar astazi sunt extrem de multumit de decizia pe care am luat-o. Nu regret absolut nimic.

O pompa submersibila este extrem de avantajoasa si de eficienta.  Prezinta cateva aspecte care nu ar trebui sa fie deloc neglijate. Mie imi place foarte mult  acest dispozitiv mecanic pentru ca este foarte bine izolat, practic nu permite fluidelor sa patrunda in interior, mediul intern al pompei nu comunica cu mediul in care ea activeaza, evitandu-se astfel  aparitia unor probleme cum ar fi scurtcircuitul electric. Apa este pompata la presiune ridicata. In cazul alimentarii locuintei cu apa sunt indicate pompele confectionate din inox. Fantana mea  din curte fiind adanca am apelat la o pompa submersibila de adancime. pompa submersibila de adancime  este o pompa cu surub care  nu are limita in ceea ce priveste distanta de coborare in apa, randamentul si eficienta acesteia nefiind influentate de inaltimea de urcare a apei. Sunt multumit si de consumul de energie elctrica, acesta fiind direct proportional cu inaltimea de ridicare, in functie de cat de adanca este fantana si de  nivelul de la care apa este pompata la suprafata. Are o capacitate mare de ridicare a apei, pompand o cantitate mare la suprafata, reducand astfel consumul de energie.Are trei parti componente: motorul electric, pompa propriu-zisa si elementele care nu permit nici patrunderea nici iesirea vreunui fluid. Motorul este pozitionat in  partea inferioara a pompei, iar atunci cand este in apa practic scade temperatura la partea de jos a pompei. De asemenea  pompa dispune de un filtru care nu permite impuritatilor si corpurilor straine sa patrunda in apa care este destinata consumului zilnic. Sunt foarte multumit de faptul ca pompa  submersibila  mentine presiunea  apei la un nivel ridicat, un lucru optim pentru ca  impinge apa in gospodarie spre consum la parametrii doriti.  pompa submersibila este rezistenta la coroziunea apei, proprietate care este asigurata de carcasa. Un alt aspect pozitiv este rezistenta in timp, avand in vedere materialele din care este fabricata. Orice pompa submersibila prezinta in principal aceste avantaje, indiferent de tip sau de utilitate.


pompa submersibila, pompa submersibila

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu