sâmbătă, 10 martie 2012

Sosia lui Amy Winehouse, intr-un concert la Timisoara. Publicul a fost uimit de asemanarea izbitoare

Merante Tamar van Amersfoort este din Amsterdam si de trei ani incoace, o imita pe celebra artista Amy Winehouse, care s-a stins din viata acum opt luni.

Asemanarea izbitoare a lasat uimit publicul timisorean prezent aseara la eveniment pentru a o comemora pe Amy.

Merante are 33 de ani si locuieste in Amsterdam. Desi o imita perfect de trei ani si asemanarea dintre ea si Amy Winehouse este izbitoare, Merante spune ca din pacate nu a avut ocazia sa o cunoasca personal.

“I-am urmarit stilul, m-am imbracat ca ea si toata lumea mi-a spus ca ar trebui sa o imit. Nu am apucat sa o cunosc personal. Am plans cand am aflat ca a murit si acum imi lipseste in fiecare zi. Iubesc muzica ei, iubesc stilul ei, era minunata. Imi place foarte tare sa o imit”, a spus sosia lui Amy Winehouse.

Merante a fost adusa la Timisoara de catre DJ Wanda. Cele doua sunt foarte bune prietene. “Am avut ocazia sa o cunosc pe Amy Winehouse si acum, cand am cunoscut-o si pe Merante pot sa spun ca asemanarea dintre ele doua este izbitoare!”, a spus DJ Wanda.

Pentru prima data in Romania, sosia lui Amy spune ca ar reveni cu mare placere aici. “Cred ca Romania este o tara grozava, cu mult potential, cluburile sunt tari, oamenii sunt minunati si categoric mi-ar placea sa ma intorc”, a spus Merante.

Merante este cunoscuta la nivel international, pentru interpretarile melodiilor lui Amy Winehouse, si pentru castigarea concursului olandez “My name is…”

Amy Winehouse a fost recunoscuta pentru vocea sa unica, a castigat numeroase premii si a avut de-a lungul timpului un numar impresionant de fani. A murit pe 23 iulie 2011, la doar 28 de ani, in urma unui consum excesiv de alcool.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu